1.Cine suntem și cu ce ne ocupăm? Ce termeni vom folosi în acești Termeni și condiții?
1.1. Suntem Hedepy s.r.o., cu sediul social în V Tišině 474/3, Bubeneč, 160 00 Praga 6, în Republica Cehă, nr. de identificare a firmei 092 06 281, înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Municipal din Praga sub numărul de dosar Ref. C 332559 (denumită în continuare „Compania” sau „noi”), care operează o platformă pe site-ul www.hedepy.ro (și pe aplicația mobilă denumite în continuare „Platforma”) care permit utilizatorilor lor să organizeze și să efectueze psihoterapie online și alte consultații.
1.2. Acești termeni și condiții („Termenii și condițiile”) se aplică contractelor de servicii și de cooperare (denumit în continuare „Contractul”) încheiate între Companie, în calitate de operator al Platformei, și un terapeut (denumit în continuare „Terapeutul”), care își oferă serviciile prin intermediul Platformei. Termenii și Condițilei reglementează drepturile și obligațiile reciproce ale părților care decurg în legătură cu sau în temeiul Contractului. Acești Termeni și Condiții fac parte integrantă din Contract.În cazul în care părțile negociază prevederi în Contract care diferă de acești Termeni și Condiții, prevalează prevederile negociate în Contract.
1.3. Contractul și Termenii și Condițiile sunt reglementate de legile și reglementările cehe, în special de Legea nr. 89/2012, Codul civil, cu modificările ulterioare (denumit în continuare „Codul civil”). În cazul în care relația stabilită prin Contract (inclusiv Termenii și condițiile) conține un element internațional (străin), atunci părțile convin ca relația să fie guvernată de legislația cehă.
1.4. Deoarece suntem „furnizor intermediar de servicii” și operăm „platforma online”, trebuie să respectăm mai multe reglementări ale UE. Acestea includ următoarele:
Acești Termeni și Condiții specifică informațiile necesare despre drepturile noastre și drepturile și obligațiile Terapeuților care decurg din DSA și P2B în ceea ce privește conținutul ilegal de pe Platforma noastră (DSA) și transparența, echitatea și remedierea eficientă pentru Terapeuți (P2B).
1.5 Terapeutul poate contacta Compania prin aceste detalii de contact:
Contactul este e-mailul suport@hedepy.ro și este și un punct de contact desemnat pentru autoritățile statale și Terapeuți în probleme legate de DSA; este posibil să comunicați cu noi în limba cehă, engleză și română.
1.6. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în acești Termeni și condiții, toți termenii cu majusculă utilizați în prezentul document au înțelesul stabilit mai jos:
„Prețul” trebuie înțeles ca un preț pentru Serviciu și un comision pentru aranjarea Contractului de servicii de consultanță și costurile sau alte plăți, dacă este cazul, asociate cu furnizarea serviciilor, pe care terapeutul este obligat să le plătească Societății.
„Codul de conduită” înseamnă Codul de conduită actual și în vigoare al Societății Colegiul Psihologilor din România, disponibil la ”https://www.istt.ro/documente/CODUL-DEONTOLOGIC.pdf”
„Client” trebuie înțeles ca un client care a rezervat o Ședință prin intermediul Platformei.
„Sesiune” trebuie înțeleasă ca fiind sesiunea online a Clientului cu Terapeutul, în timpul căreia Terapeutul oferă serviciile sale de Consultație Clientului.
„Onorariu” trebuie înțeles ca fiind remunerația la care are dreptul Terapeutul pentru o Sesiune finalizată. La Onorariu se va adăuga întotdeauna Taxa pe Valoarea Adăugată la cota legală.
„Profilul” trebuie înțeles ca fiind interfața (profilul) Terapeutului care conține detalii despre Terapeut, specializarea acestuia în domeniul Consultațiilor și Datele Sesiunilor accesibile prin intermediul Platformei pentru Clienți.
„Servicii” trebuie să fie înțelese ca fiind serviciile furnizate de către Societate Terapeutului în cadrul Contractului, constând în special în furnizarea accesului la Platformă, permițând Terapeutului să își creeze un Cont și să își gestioneze Profilul, generarea de bonuri contabile și alte servicii descrise în acești Termeni și Condiții sau în Contract.
„Contract de Servicii de Consultare” este un acord încheiat între Terapeut și Client sau între Societate și Client, în funcție de un Contract de Subcontractare sau un Contract de Agenție, al cărui obiect este furnizarea de Servicii de Consultare.
„Parte” înseamnă părțile la contract – Terapeutul și Compania.
„Subcontracte” trebuie înțeles ca fiind furnizarea externalizată a serviciilor de consultanță de către terapeut către clienți în numele Companiei.
„Consultație” trebuie să fie înțeleasă ca fiind serviciile terapeutului în psihoterapie, coaching sau alte tipuri de consiliere oferite Clientului într-o Sesiune în cadrul Contractului de Servicii de Consultație pe baza unei oferte publicate pe Platformă. Tipurile și specificațiile Consultațiilor oferite de Companie sunt prezentate în Anexa 1 la acești Termeni și Condiții.
„Data Sesiunii” trebuie înțeleasă ca o programare specifică (data și ora) pentru o Sesiune.
„Contul” trebuie înțeles ca fiind contul de utilizator al Terapeutului prin intermediul căruia Terapeutului i se permite să utilizeze Platforma pentru a oferi Consultații Clienților.
„Ședință finalizată” trebuie înțeleasă ca o Ședință care a fost începută în prezența Clientului sau o Ședință pe care Clientul a anulat-o cu mai puțin de 24 de ore înainte de Data convenită pentru Ședință sau la care Clientul nu a participat.
„Acord de agenție” trebuie înțeles ca fiind o metodă de încheiere a Contractului de servicii de consultanță în care Societatea aranjează încheierea Contractului de servicii de consultanță între terapeut și Client.
2. Cum se va încheia contractul între părți?
2.1. O relație contractuală între Companie și Terapeut este stabilită odată ce aceștia au semnat Contractul. Contractul, inclusiv orice modificări ulterioare ale acestuia, poate fi încheiat după cum urmează:
2.2. Înainte de încheierea Contractului, Terapeutul va prezenta Societății copii ale certificatului de formare în psihoterapie (sau un certificat eliberat de garantul formării), ale cărții de identitate, cazier privind actele penale și ale oricăror alte certificate care atestă specializarea și identitatea profesională a acestuia, necesare pentru verificarea Terapeutului de către Societate și pentru a dovedi îndeplinirea condițiilor impuse Terapeuților, așa cum sunt specificate în Anexa 3 la prezenții Termeni și Condiții. Terapeutul declară că toate informațiile furnizate sunt adevărate și este responsabil pentru îndeplinirea tuturor condițiilor de furnizare a Consultațiilor care vor fi oferite în cadrul Ședințelor.
2.3. Înainte de a executa Contractul, Terapeutul trebuie să analizeze cu atenție competența, expertiza și pregătirea sau disponibilitatea de timp pentru a se asigura că este autorizat și capabil să ofere Consultații în conformitate cu Contractul și cu acești Termeni și Condiții. Terapeutul ar trebui să execute Contractul numai dacă ajunge la concluzia că acesta se încadrează în capacitatea și capabilitatea sa.
3. Ce servicii le furnizăm terapeuților și care este diferența dintre un acord de agenție și un contract de subcontractare?
3.1. În cadrul Contractului, Societatea se angajează să furnizeze serviciile sale Terapeutului, constând în special în aranjarea Acordurilor de Servicii de Consultații între Terapeut și Client și constând în continuare în utilizarea Contului relevant, adică îi va permite Terapeutului să utilizeze Platforma în scopul de a oferi Consultații și serviciile sale Clienților, să își administreze Profilul, să specifice Datele Sesiunilor și, dacă este cazul, alt conținut.
3.2. În cazul contractului, Contractul de servicii de consultații este încheiat între Client și Terapeut. Nu se creează nicio relație contractuală între Clienți și Companie prin comandarea Serviciilor de Consultații și încheierea Acordului de Servicii de Consultații.
3.3. Compania se va ocupa de primirea plăților de la Clienți pentru Ședințele finalizate. Plățile primite vor fi remise Terapeuților pentru perioada de facturare definită și în termenii și condițiile stabilite în acești Termeni și Condiții sau în Contract.
3.4. În cazul Subcontractelor, Contractul de Servicii de Consultare este încheiat între Societate și o terță parte, de obicei angajatorul Clientului, prin care Clientul utilizează Serviciile de Consultare în timp ce prețul pentru Sesiune este plătit de către terț (de obicei angajatorul Clientului) direct către Societate, iar Societatea plătește ulterior onorariul Terapeutului. Un contract de subcontractare se poate aplica, de asemenea, în cazul promoțiilor de marketing ale Societății (voucher gratuit) sau în cazul furnizării de compensații în care Societatea plătește Onorariul pentru Ședințele finalizate. Alegerea dacă consultațiile sunt furnizate în cadrul unui acord de agenție sau al unui contract de subcontractare este la latitudinea societății.
4. Cum funcționează contul și profilul?
4.1. În termen de 10 zile lucrătoare de la data Contractului, Compania va trimite la adresa de e-mail a Terapeutului detaliile de conectare pentru Contul acestuia, prin intermediul căruia Terapeutului i se va permite să își administreze Profilul, să utilizeze Serviciile Companiei, să specifice Datele Ședințelor și să efectueze Ședințele.
4.2. Contul Terapeutului va fi securizat cu un nume de acces și o parolă. Terapeutul va păstra confidențialitatea informațiilor necesare pentru a accesa contul și este de acord să nu permită terților să folosească contul.
4.3. Terapeutul este obligat să divulge cel puțin următoarele informații despre el însuși în Profil:
4.4. În Contract, prin acordul cu Compania sau prin setările Contului, Terapeutul va selecta tipul (tipurile) de Consultații oferite de Companie prin intermediul Platformei și enumerate în Anexa 1 a Termenilor și Condițiilor, și pe care le va oferi Clienților în cadrul Ședințelor lor.
4.5. Selectarea categoriei corespunzătoare de consultări individuale în conformitate cu apendicele nr. 1 (individual A, B sau C) corespunde îndeplinirii criteriilor pentru consultări individuale, care sunt enumerate în apendicele nr. 3. Orice modificare a categoriei de Consultații individuale este întotdeauna supusă consimțământului Societății pe baza cererii Terapeutului de a schimba categoria de pe Profilul său, cu toate acestea, Societatea nu are dreptul de a refuza consimțământul fără motiv în cazul în care Terapeutul îndeplinește criteriile stabilite pentru categoria respectivă.
4.6 Compania are dreptul, la propria sa discreție, să împiedice temporar sau complet utilizarea Contului de către Terapeut sau să ascundă Profilul în orice moment și fără a suspenda sau întrerupe în consecință furnizarea Serviciilor către Terapeut în cazul în care Terapeutul încalcă Contractul, Termenii și Condițiile sau reglementările legale generale obligatorii. Suspendarea poate avea efect imediat. Dacă Compania decide să întrerupă furnizarea Serviciilor către Terapeut, se va face cu un preaviz de 30 de zile. Suspendarea sau întreruperea pot fi exercitate în special dacă Terapeutul își încalcă obligațiile în temeiul Acordului (inclusiv Termenii și Condițiile), regulile Codului de Conduită) sau încalcă reglementările legale generale obligatorii în legătură cu furnizarea Consultației, în funcție de gravitatea unei astfel de încălcări. Compania are dreptul să împiedice temporar sau permanent utilizarea Contului sau să ascundă Profilul și, prin urmare, să suspende sau să întrerupă furnizarea Serviciilor către Terapeut în orice moment și fără preaviz prealabil, în următoarele cazuri:
Compania poate, de asemenea, să solicite Terapeutului să remedieze o astfel de încălcare, iar Terapeutul trebuie să remedieze prompt o astfel de încălcare.
4.7. În cazul în care Compania decide să restricționeze sau să suspende furnizarea Serviciilor către Terapeut conform Secțiunii 4.6 din Termeni și Condiții, Compania informează Terapeutul cu privire la această decizie prin e-mail, împreună cu motivele acestei decizii. Compania nu trebuie să includă motivele deciziei sale dacă este supusă unei obligații legale sau reglementare sau să furnizeze faptele sau circumstanțele specifice ale deciziei, sau în cazul în care Compania poate demonstra că Terapeutul respectiv a încălcat în mod repetat Contractul și/sau Termenii și Condițiile, ceea ce a dus la întreruperea furnizării Serviciilor. Dacă Terapeutul nu este de acord cu o astfel de decizie, poate contesta decizia Companiei prin e-mail în termen de 15 zile de la primirea acesteia. După o astfel de contestare, Compania revizuiește decizia sa în termen de 30 de zile printr-un comitet format din cel puțin trei persoane din Companie care nu au fost implicate în decizia inițială și notifică Terapeutul cu privire la decizia comitetului prin e-mail. Contestarea deciziei comitetului nu este posibilă.
4.8. Compania poate verifica conținutul Profilului și al altor conținuturi publicate pe Platformă înainte și după publicare pentru a se asigura că nu încalcă Contractul, prezenții Termeni și Condiții, Codul de conduită și legile și reglementările generale obligatorii, și poate publica conținutul numai după ce a fost efectuată o astfel de verificare. În cazul în care conținutul publicat de terapeut încalcă contractul, prezenții Termeni și condiții, Codul de conduită și/sau legile și reglementările generale obligatorii, Compania poate decide să nu publice un astfel de conținut sau să îl elimine și îl va informa pe terapeut în acest sens.
4.9 Compania dorește să informeze Terapeutul cu privire la moderarea conținutului publicat de Terapeut pe Platformă. Compania nu va modifica niciodată conținutul publicat pe Profil, cu toate acestea, Compania poate verifica conținutul publicat pe Profil și alte conținuturi publicate pe Platformă de către Terapeut înainte și după publicare pentru a se asigura că un astfel de conținut nu încalcă Contractul, acești Termeni și Condiții, Codul de Conduită și legile și reglementările generale obligatorii, și va publica conținutul doar după ce a fost efectuată o astfel de verificare sau va șterge un astfel de conținut dacă acesta este deja publicat. Dacă conținutul publicat de Terapeut încalcă Contractul, acești Termeni și Condiții, Codul de Conduită și/sau legile și reglementările generale obligatorii, Compania poate decide să nu publice un astfel de conținut sau să-l șteargă și să informeze Terapeutul în acest sens, dacă acesta este deja publicat pe Platformă. Nu va fi utilizată o revizuire algoritmică sau automată a conținutului, toate revizuirile vor fi strict procesate de către oameni.
4.10 Dacă Compania decide să nu publice sau să șteargă conținutul conform Secțiunii 4.8, Compania informează Terapeutul despre această decizie și motivele sale printr-un e-mail. Dacă Terapeutul nu este de acord cu o astfel de decizie, poate contesta decizia Companiei prin e-mail în termen de 15 zile de la primirea acesteia. După o astfel de contestare, Compania revizuiește decizia sa în termen de 30 de zile printr-un comitet format din cel puțin trei persoane din Companie care nu au fost implicate în decizia inițială, și notifică Terapeutul cu privire la decizia comitetului prin e-mail. Contestarea deciziei comitetului nu este posibilă.
4.11 Dacă Terapeutul nu a oferit o Consultație unui Client prin intermediul Platformei timp de mai mult de un an, Compania poate șterge Profilul Terapeutului.
4.12 Compania dorește să informeze Terapeutul că nu îl restricționează în niciun fel să ofere și să promoveze Consultația consumatorilor sub condiții diferite prin canale diferite, cu excepția obligației Terapeutului conform secțiunii 11.2. p) din Termeni și Condiții.
5. Care este modul în care funcționează clasificarea și plasarea profilurilor?
5.1. Setarea implicită a clasificării profilurilor în timpul căutării sau navigării clienților pe Platformă este „recomandată” (denumită „Clasificarea Implicită”). Compania oferă și alte moduri de clasificare a terapeuților și a profilurilor lor, cum ar fi după durata experienței, după numărul de recenzii sau după prețul cel mai mic sau cel mai mare. Pot fi adăugate și alte modalități.
5.2. Următoarele criterii sunt decisive pentru poziția în Clasificarea Implicită: numărul de ședințe furnizate, numărul de date de ședință disponibile în prezent pentru rezervare, numărul de ședințe anulate și cantitatea și media recenziilor clienților. Aceste criterii au aceeași valoare și sunt egale între ele.
5.3. Compania nu furnizează servicii similare sau identice clienților pe Platformă, prin urmare nu există tratament diferențial.
6. Cum se adaugă datele sesiunii la profil?
6.1. Terapeutul este obligat să:
a) Participați la webinarul de integrare organizat de Operator înainte de a adăuga datele ședințelor și de a oferi Consultațiile clienților; datele acestui webinar vor fi anunțate în mod regulat de către Operator prin intermediul Platformei sau prin e-mail.
b) Adăugați date gratuite de ședințe în profilul lor. Terapeutul va oferi cel puțin 6 date de ședințe în fiecare săptămână. Dacă terapeutul are mai mult de 5 clienți obișnuiți (adică clienți care au participat la o ședință cu terapeutul cel puțin o dată în ultimele 6 săptămâni), terapeutul va lista datele de ședință în așa fel încât fiecare client obișnuit să poată participa la ședințe cu terapeutul în mod regulat, conform nevoilor clientului, dar cel puțin o dată la fiecare două săptămâni; Clienții care nu au participat la o ședință cel puțin o dată în ultimele 6 săptămâni nu sunt considerați reguli și terapeutul nu este obligat să listeze datele de ședință în ceea ce îi privește.
c) Să adauge Datele Sesiunilor pentru următoarea lună calendaristică întotdeauna până cel târziu în a 15-a zi a lunii precedente;
d) La sfârșitul fiecărei Ședințe, oferiți Clientului o rezervare directă pentru următoarea Dată de Ședință, în care Clientul trebuie să aibă posibilitatea de a alege între cel puțin 2 date în următoarele 14 zile. Terapeutul nu este obligat să respecte această obligație dacă, pe baza raționamentului său profesional, este de părere că o astfel de procedură nu este adecvată pentru Client la momentul respectiv sau dacă nu rezervă în prezent Date de Sesiune în conformitate cu Secțiunea 5.3. din acești Termeni și Condiții.
6.2. În cazul în care numărul de Clienți obișnuiți crește și nu mai este posibil să se găsească Date de Sesiune pentru noi Clienți, Terapeutul poate ascunde Profilul său de noii Clienți, dar este în continuare obligat să ofere Date de Sesiune pentru Clienții obișnuiți pentru a oferi îngrijire ulterioară.
6.3. Terapeutul nu este obligat să mențină numărul de Date de Sesiune postate dacă notifică Compania și Clienții săi existenți cu cel puțin 30 de zile înainte că nu va posta Date de Sesiune pentru o anumită perioadă de timp (de exemplu, o vacanță). Cu toate acestea, într-un astfel de caz, Terapeutul trebuie să posteze Datele Sesiunii timp de cel puțin 7 zile de la revenirea sa. În cazul în care Terapeutul, în timp ce își exercită grija profesională corespunzătoare, consideră că este inadecvat ca Clientul să aștepte întoarcerea Terapeutului pentru următoarea Consultație, Terapeutul va informa Clientul în acest sens și va furniza Clientului datele de contact ale unui alt Terapeut care își oferă Consultațiile prin intermediul Platformei. Dacă terapeutul suspendă datele ședințelor pentru o perioadă mai scurtă de 7 zile, nu este obligat să notifice Compania sau Clienții.
6.4.Dacă terapeutul nu furnizează nicio consultație într-o perioadă de două luni, este obligat să participe din nou la webinarul de integrare înainte de a adăuga orice date noi de ședințe în profilul său.
7. Cum funcționează Sesiunea în sine?
7.1. Sesiunile se desfășoară la distanță, online, prin intermediul platformei și al aplicației Twilio, care poate fi accesată direct de pe platformă.
7.2. Sesiunile se desfășoară sub formă audio-vizuală, text sau audio, în funcție de preferințele Clientului.
7.3. Dacă Clientul întârzie și nu se conectează la Ședință la începutul acesteia, Terapeutul este obligat să aștepte 20 de minute conectat în aplicația Twilio și să aștepte Clientul. Dacă Clientul nu se conectează în decurs de 20 de minute, Terapeutul poate să se deconecteze din aplicația Twilio și Terapeutul are dreptul la remunerare pentru Ședință. Terapeutul nu este obligat să prelungească durata Ședinței cu timpul în care Clientul întârzie.
7.4. La începutul primei Ședințe cu un anumit Client, Terapeutul este obligat să verifice dacă Clientul nu este minor și dacă are capacitate legală deplină. Dacă nu, Terapeutul trimite Clientului un formular furnizat de Operator pentru a obține consimțământul tutorelui legal al Clientului ca acesta să poată participa la Ședință, iar Terapeutul încheie Ședința până când este acordat un astfel de consimțământ din partea tutorelui legal al Clientului.
7.5. Terapeutul poate anula Data Sesiunii confirmată cu cel puțin 24 de ore înainte de Data Sesiunii convenită cu Clientul, prin anularea Datei Sesiunii prin intermediul Contului. Societatea se va asigura că informația este transmisă Clientului. Terapeutul poate să anuleze (și să reprogrameze) Data convenită a Sesiunii în acest mod maxim o dată pe lună calendaristică pentru un anumit Client, dar nu mai mult de trei ori în total pe parcursul unei luni calendaristice pentru toți ceilalți Clienți.
7.6. În cazul în care Sesiunea convenită la Data confirmată a Sesiunii nu are loc din cauza unui motiv din partea Terapeutului, fără un motiv serios comunicat de către Terapeut Societății în prealabil sau fără întârzieri nejustificate, Terapeutul va plăti Societății o taxă contractuală de o penalitate egală cu taxa pentru consultația în cauză pentru fiecare astfel de încălcare, taxa fiind datorată și plătibilă în termen de 15 zile de la data solicitării de plată a societății.
7.7. Terapeutul poate anula data confirmată a Ședinței cu cel mult 24 de ore înainte de data agreată a Ședinței cu Clientul prin anularea datei Ședinței prin intermediul Contului. Compania trebuie să se asigure că informația este transmisă Clientului. Terapeutul poate anula (și reprograma) data agreată a Ședinței în acest mod de cel mult o dată pe lună calendaristică pentru un Client specific, dar nu mai mult de trei ori în total pe durata unei luni calendaristice pentru toți ceilalți Clienți. Terapeutul poate să cadă de acord cu Clientul asupra reprogramării Ședinței, însă Clientul nu este obligat să se conformeze unei astfel de reprogramări. Operatorul dorește să sublinieze că este necesar să discutați despre reprogramare cu Clientul și să încercați să evitați astfel de situații – Clientul a plătit deja pentru Ședință și a alocat timp pentru aceasta, astfel că merită să fie tratat cu respect și să existe riscul ca și Clientul să rateze reprogramarea.
7.8. Dacă Ședința convenită la data confirmată nu are loc din cauza Terapeutului, fără un motiv serios comunicat Companiei în prealabil sau fără întârziere nejustificată, sau dacă Clientul nu este de acord cu reprogramarea Ședinței, Terapeutul va plăti Companiei o penalizare contractuală echivalentă cu prețul Consultației pentru respectiva încălcare, plătit de Clientul respectiv pentru fiecare astfel de încălcare, cu penalizarea fiind datorată și plătibilă în termen de 15 zile de la data solicitării Companiei de plată.
8. Cum se plătește taxa și care sunt condițiile de plată?
8.1. Pentru fiecare Ședință finalizată, Terapeutul are dreptul la un Comision listat în lista de prețuri atașată ca Anexa 2 la acești Termeni și Condiții. În cazul unui Acord de Agenție, Terapeutul are dreptul să primească Prețul Clientului după deducerea Prețului, unde diferența rezultată corespunde sumei Comisionate (mai multe detalii sunt furnizate în continuare în acest paragraf). În cazul Subcontractelor, Terapeutul are dreptul direct la Comision. Terapeutul recunoaște că structura comisionului stabilit în Anexa 2 se referă la fiecare Client în parte (adică Comisionul pentru Ședința 1, 2, 3, etc. va fi utilizată pentru fiecare Client al Terapeutului). Operatorul are dreptul de a schimba prețurile unilateral și la propria discreție, în acest caz, Comisionul se va schimba astfel încât raportul între preț și Comisionul să fie menținut. Operatorul informează Terapeutul despre schimbarea prețului și Comisionul cu o lună înainte de schimbare.
8.2. Spre deosebire de cele de mai sus, în cazul în care Clientul plătește Sesiunea cu Sesiuni preplătite în cadrul planului de Abonament, Clientul are dreptul de a primi Sesiunile la același Preț ca la începutul Abonamentului curent. Onorariul Terapeutului pentru astfel de Ședințe plătite în avans pe durata Abonamentului Clientului va corespunde, de asemenea, onorariului în vigoare la începutul Abonamentului curent, indiferent de lista de prețuri curentă din Anexa 2 sau de faptul că Terapeutul a promovat la o categorie superioară de Consultații individuale (a se vedea Art. 4.5)
8.3. Terapeutul nu are dreptul la Onorariu pentru prima Ședință finalizată cu un anumit Client, dacă Clientul a fost nemulțumit de calitatea serviciilor de Consultație furnizate, a notificat Compania cu privire la nemulțumirea sa, iar Compania a recunoscut rezervele sale la discreția sa. Cu toate acestea, acest lucru nu se aplică în cazul în care nemulțumirea se referea la serviciile furnizate de Companie, caz în care onorariul terapeutului va fi plătit de Companie. În cazul în care mai au loc și alte Ședințe cu un anumit Client, dreptul Terapeutului la Onorariul prevăzut la acest paragraf nu încetează.
8.4. În cazul unui aranjament de agenție, Societatea are dreptul la Prețul pentru serviciile prestate și pentru aranjarea Contractului de servicii de consultanță. Valoarea Prețului reprezintă diferența dintre prețul Clientului pentru o Ședință și Onorariul, așa cum este stabilit în lista de prețuri care constituie Anexa 2 la acești Termeni și Condiții, și se calculează în conformitate cu tariful aplicabil, pe baza numărului și tipului de Consultații finalizate. Societatea are dreptul la o plată a Prețului la finalul unei Ședințe finalizate.
8.5. Compania va aranja o metodă de plată adecvată pe Platformă prin intermediul unui portal de plată, prin care Terapeutul autorizează Compania să accepte plățile de la Clienți în cadrul Acordurilor de servicii de consultații efectuate în modul de aranjament de agenție în contul bancar al Companiei.
8.6. Compania va trimite terapeutului un rezumat al ședințelor finalizate și valoarea onorariului întotdeauna până în a 10-a zi a lunii următoare lunii în care au avut loc ședințele finalizate.
8.7. Onorariul va fi transferat în contul bancar al Terapeutului întotdeauna până în a 15-a zi a lunii următoare lunii pentru care onorariul este datorat , iar în cazul unui aranjament de agenție, Compania va compensa unilateral Prețul cu onorariul care trebuie plătit. Suma creditată în contul terapeutului în cazul unui acord de agenție va fi, prin urmare, onorariul minus prețul pe care terapeutul este obligat să îl plătească Societății.
8.8. La determinarea și calcularea Prețului, datele înregistrate în evidențele Platformei sunt decisive.
8.9. Prin executarea Contractului, Terapeutul autorizează Societatea să emită documente fiscale (inclusiv facturi rectificative și de avans) sau facturi comerciale pentru Ședințe în numele și pe seama Terapeutului, cu condiția ca Societatea să îi furnizeze Terapeutului o copie a acestor facturi. Terapeutul va dezvălui Companiei toate informațiile necesare pentru a emite în mod corespunzător documentele fiscale și pentru a verifica exactitatea acestora în conformitate cu legile și reglementările aplicabile. Societatea nu poate fi considerată responsabilă pentru obligațiile terapeutului față de autoritățile fiscale relevante, în special în ceea ce privește taxa pe valoarea adăugată.
8.10. În cazul în care Societatea nu achită orice sumă datorată terapeutului, terapeutul are dreptul la dobânzi de întârziere la rata legală.
9. Care sunt termenii contractului de servicii de consultanță?
9.1.Termenii și condițiile Contractului de servicii de consultanță sunt guvernate de Termenii și Condițiile publicate pe www.hedepy.ro/obchodni-podminky/, pe care terapeutul nu este autorizat să le schimbe sau să le modifice în mod individual pentru anumiți Clienți.
9.2. Reclamațiile și orice anulare a Contractului de servicii de consultanță de către Client vor fi gestionate în primul rând de către Companie, pe care Clientul o contactează pentru a rezolva problema. Compania va evalua astfel de reclamații ale Clientului la discreția sa exclusivă și în ceea ce privește cooperarea pe termen lung cu Terapeutul și calitatea acesteia.
10. Cât durează contractul și cum poate fi reziliat?
10.1. Contractul este încheiat pe o perioadă nedeterminată.
10.2. Părțile au convenit asupra perioadei de trei luni în primele trei luni de durată a Contractului (denumită „Perioada de Testare”). În timpul Perioadei de Testare, Operatorul trimite Clienților un formular de feedback după fiecare Ședință cu Terapeutul, iar Operatorul evaluează rezultatele pentru a verifica dacă Terapeutul îndeplinește criteriile Operatorului (Retenția clienților în proporție de minim 50%, media numărului de ședințe/ client 2 și 0 comentarii negative). Dacă Terapeutul nu îndeplinește criteriile cerute, Operatorul informează Terapeutul despre acest lucru și Operatorul are dreptul să rezilieze Contractul în timpul Perioadei de Testare printr-o notificare scrisă adresată Terapeutului la adresa specificată în Contract (inclusiv în formă electronică), fără un termen de preaviz; Contractul este reziliat la data livrării notificării.
10.3 Oricare dintre Părți poate rezilia Contractul prin notificare scrisă adresată celeilalte Părți la adresa specificată în Contract (inclusiv în formă electronică). Perioada de notificare va fi de 14 zile și va începe în prima zi lucrătoare următoare datei la care notificarea scrisă este livrată celeilalte Părți.
10.4 În cazul rezilierii, Societatea va ascunde imediat, cel târziu până la sfârșitul perioadei de preaviz, profilul terapeutului de noi clienți. Terapeutul este obligat să ofere Clienților obișnuiți îngrijire ulterioară prin intermediul Platformei pentru o perioadă maximă de 1 lună, dacă Clientul solicită acest lucru. Prezentele Condiții se aplică mutatis mutandis la aceste Ședințe de urmărire. După încheierea perioadei de o 1 de lună, Terapeutul nu mai este obligat să ofere asistență de urmărire Clienților prin intermediul Platformei, dar se angajează să pună capăt îngrijirii într-un mod care să țină cont de interesele și starea Clientului și, dacă este necesar, să recomande măsuri suplimentare.
10.5. În caz de reziliere, Compania va ascunde imediat, nu mai târziu de sfârșitul perioadei de preaviz, Profilul Terapeutului de la noi Clienți. Terapeutul este obligat să ofere Cliștilor regulată îngrijire de urmărire prin intermediul Platformei pentru o perioadă maximă de 2 luni, dacă Clientul solicită acest lucru. Dacă Terapeutul furnizează Consultații pentru mai mulți Clienți în curs, Părțile pot conveni că Contul Terapeutului va rămâne activ pe Platformă pentru o perioadă mai lungă, însă în acest caz Terapeutul nu are voie să accepte noi Clienți în timpul acestei perioade. Aceste condiții se aplică mutatis mutandis și acestor Ședințe de urmărire. După expirarea perioadei de 2 luni, Terapeutul nu mai are obligația de a oferi nicio îngrijire de urmărire Clienților prin intermediul Platformei, dar se angajează să încheie îngrijirea într-un mod care să țină cont de interesele și starea Clientului și, dacă este necesar, să recomande acțiuni ulterioare.
10.6. Compania se poate retrage din Contract, anula contul și, prin urmare, rezilia furnizarea Serviciilor terapeuților dacă Terapeutul încalcă obligațiile stabilite în Contract sau în Termenii și Condițiile. În plus, Compania poate se retrage din Contract dacă Clientul raportează în mod repetat Terapeutul sau profilul acestuia pentru încălcarea Termenilor și Condițiilor, sau dacă Clientul se plânge în mod repetat și rezonabil de Terapeut. Părțile nu se pot retrage din Contract în ceea ce privește serviciile sau plățile pe care le-au furnizat deja reciproc.
10.7. Terapeutul poate rezilia contractul dacă Societatea nu a achitat orice sumă datorată terapeutului timp de mai mult de 60 de zile.
10.8. În cazul în care terapeutul încalcă contractul, societatea poate compensa unilateral toate creanțele față de terapeut și poate deduce valoarea acestor creanțe din fondurile gestionate pentru terapeut în temeiul contractului.
11. Ce alte drepturi și obligații are terapeutul? Și ce se întâmplă dacă își încalcă îndatoririle?
11.1. Terapeutul are dreptul de a refuza un client în cazul în care consideră că nu se află în cea mai bună poziție pentru a-l ajuta pe client. În acest caz, terapeutul va informa Compania și clientul și va oferi clientului o soluție adecvată sub forma unei recomandări către un alt terapeut care își oferă serviciile pe platformă sau către o altă organizație adecvată.
11.2. Terapeutul se angajează de asemenea să:
a) Furnizeze Ședințele și serviciile de Consultație ale acestora exclusiv în persoană, la un nivel adecvat de expertiză și profesionalism și în conformitate cu toate legile și reglementările aplicabile, cu Codul și cu standardele morale și etice;
b) În participarea la cel puțin un webinar organizat de Operator pe an (datele unui astfel de webinar vor fi anunțate în mod regulat de către Operator) și să participe la o întâlnire de supervizare cu Operatorul (Operatorul îl va informa pe Terapeut cu mult timp înainte; o astfel de întâlnire poate avea loc regulat în fiecare trimestru al anului sau mai des, în funcție de necesități);
c) Să asigure toate echipamentele tehnice necesare pentru desfășurarea corespunzătoare și neîntreruptă a Ședințelor, inclusiv accesul la internet, pe cheltuiala proprie;
d) Să respecte toate reglementările legale aplicabile pentru furnizarea Consultației și operarea afacerii lor;
e) Să plătească impozitele la timp și să respecte toate obligațiile ce decurg din taxe, contabilitate și alte reglementări legale, în special să depună la timp și corect declarațiile fiscale; Operatorul informează Terapeutul că acesta poate fi obligat să plătească TVA prin procedura de taxare inversă conform reglementărilor legale aplicabile;
f) Să obțină un cod VIES și să-l trimită Operatorului și să informeze Operatorul despre statutul său de TVA (plătitor / neplătitor) și să notifice Operatorul în caz de schimbări fără întârziere;
g) Să îndeplinească obligația de notificare în cazul în care Terapeutul suspectează săvârșirea unei infracțiuni sau este posibil să se săvârșească o infracțiune în cazul în care această infracțiune este supusă unei astfel de obligații de notificare în conformitate cu legea penală;
h) În cazul în care Clientul se află în pericol, să întreprindă măsuri și acțiuni adecvate pentru a preveni acel pericol și să informeze autoritățile relevante sau persoana de contact de urgență a Clientului, totul conform reglementărilor legale;
i) Să-și mențină detaliile (în special detaliile de facturare) actualizate și precise și, în cazul în care detaliile lor se schimbă, să notifice Compania despre aceste schimbări fără întârziere nejustificată sau să actualizeze detaliile modificate în Contul lor. Dacă Terapeutul nu respectă această obligație, acesta va fi responsabil pentru orice daună suferită de Companie;
j) În timpul utilizării Platformei și prestării serviciilor de Consultație în conformitate cu acești Termeni și Condiții, Codul de Conduită și alte prevederi legale aplicabile furnizării Consultației;
k) Să divulge numai informații complete și veridice despre ei înșiși și despre Consultație, inclusiv datele ședințelor;
l) În timpul executării lor în conformitate cu Contractul sau în orice alte acțiuni, comunicări sau exprimări în viața personală a Terapeutului, dacă este posibil să se conecteze Terapeutul cu Platforma sau Operatorul, să se comporte într-un mod care să nu aducă Compania în discreditare și să acționeze în cea mai bună măsură posibilă și în conformitate cu bunele moravuri.
m) Să nu înregistreze video sau să nu înregistreze în alt mod desfășurarea Ședințelor și conținutul acestora, cu excepția notițelor terapeutice luate într-un mod care să asigure confidențialitatea acestora, cu excepția cazului în care Părțile convin altfel, și să păstreze confidențialitatea cu privire la orice informații legate de Clienți sau de Ședințe.
n) Să protejeze drepturile de proprietate intelectuală aparținând Societății, precum și drepturile terților care pot fi afectate de executarea Contractului;
o) Să nu inducă în niciun fel Clientul să încheie un Contract de Servicii de Consultanță sau un contract similar pentru furnizarea de servicii de Consultanță direct cu Terapeutul.
p) Să nu ofere serviciile online pe site-ul lor sau pe alte canale mai favorabil (adică la un preț mai mic sau în alte condiții mai favorabile) decât serviciile de Consultații de pe Platformă. Toleranța permisă este o diferență de 20 RON în prețul tipului de Ședințe dat.
11.3. În cazul în care Terapeutul își încalcă obligațiile care îi revin în conformitate cu acești Termeni și Condiții, cu regulile stabilite în Codul de conduită sau cu legile și reglementările aplicabile, nu numai față de Companie, ci și față de Clienți, fie în mod intenționat sau neintenționat, Terapeutul va fi responsabil față de Companie pentru întreaga valoare a prejudiciului și va fi obligat să ramburseze Companiei toate costurile suportate de Companie pentru remedierea încălcării rezultate din comportamentul încălcător al Terapeutului.
11.4. Compania poate monitoriza, în mod corespunzător, respectarea reglementărilor aplicabile (inclusiv a legislației privind protecția datelor și, în special, a cerințelor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date) și executarea Contractului, inclusiv furnizarea de Consultații, prin, printre altele, obținerea de feedback din partea Clienților.
11.5. Terapeutul se angajează să acorde cooperarea și asistența necesară în timpul unei revizuiri în conformitate cu fraza anterioară.
În cazul unei încălcări a obligației:
Penalitatea contractuală este datorată și plătibilă în termen de 14 zile de la primirea de către terapeut a unei invitații scrise de plată a acesteia. Achitarea penalității contractuale nu exclude dreptul Societății de a primi despăgubiri în întregime.
12. Ce se întâmplă dacă ceva nu funcționează pe platformă?
12.1. În cazul în care terapeutul trebuie să contacteze Compania pentru asistență tehnică, de exemplu, pentru a raporta o eroare, a pune o întrebare sau a face o cerere, acesta poate contacta Compania la suport@hedepy.ro
13. Cum protejăm informațiile confidențiale și datele personale ale Clienților?
Informații confidențiale
13.1. Acordul și informațiile și documentele referitoare la acesta, inclusiv detaliile despre Clienți, Consultații și Ședințe, precum și orice informații, materiale sau documente partajate cu Terapeutul de către Operator în cadrul webinar-urilor, cursurilor sau partajate în orice mod, sunt confidențiale fără a fi necesar să fie marcate explicit ca atare, iar Părțile nu vor dezvălui astfel de informații în nicio formă către terțe părți, cu excepția cazului în care dezvăluirea unor astfel de informații este cerută de lege sau de autorități competente în conformitate cu legislația în vigoare, sau în cazul în care aceste informații sunt deja disponibile în domeniul public.
13.2. Obligația de mai sus nu prejudiciază dreptului părților de a dezvălui informații referitoare la contract și orice alte informații și documente legate de acesta consilierilor lor profesioniști, angajaților lor sau altor contractanți, cu condiția ca aceste persoane să își asume o obligație de confidențialitate cel puțin în aceeași măsură cu cea care rezultă din prezentele condiții. În plus, nu se consideră o încălcare a obligației de confidențialitate în cazul în care divulgarea informațiilor este supusă consimțământului celeilalte părți sau dacă divulgarea rezultă din Termeni și condiții sau dacă terapeutul are o obligație de raportare în temeiul legislației aplicabile (în special în temeiul Codului penal).
13.3. Obligația de a păstra confidențialitatea informațiilor de mai sus va continua și după încetarea contractului.
Date cu caracter personal ale clienților
13.4. Terapeutul este obligat să prelucreze datele cu caracter personal ale Clienților în conformitate cu legislația aplicabilă, prin care părțile confirmă, pentru evitarea oricărui dubiu, că sunt operatori de date separați și că nu există nicio relație de prelucrare a datelor între ele.
13.5. Terapeutul se angajează, de asemenea, să informeze Clienții cu privire la datele cu caracter personal pe care le prelucrează și să își îndeplinească obligația de informare față de Clienți în conformitate cu reglementările care reglementează protecția datelor cu caracter personal.
13.6. Solicitările venite din partea Clienților în calitate de persoane vizate în domeniul protecției datelor cu caracter personal vor fi gestionate de către Societate, iar Terapeutul se angajează să (i) informeze Societatea cu privire la primirea solicitării Clientului în termen de 72 de ore de la primire; (ii) să acorde toată asistența necesară Societății pentru a pregăti un răspuns prompt și cuprinzător către Client; (iii) să acorde toată asistența necesară pentru exercitarea dreptului de a transfera date, dacă este cazul, asigurând în același timp protecția datelor transferate și asigurându-se că acestea nu sunt divulgate unor terțe părți, inclusiv Societății, în timpul exercitării dreptului.
13.7. Terapeutul se obligă să informeze Compania cu privire la (i) orice scurgere de date cu caracter personal ale Clienților; (ii) o plângere din partea Clientului în calitate de persoană vizată, primită prin intermediul Autorității pentru Protecția Datelor și/sau a oricărei alte autorități de supraveghere, care ar putea afecta profesionalismul și/sau expertiza prelucrării datelor cu caracter personal; (iii) orice notificare din partea Autorității pentru Protecția Datelor cu privire la inițierea unei inspecții și/sau verificarea corectitudinii prelucrării datelor cu caracter personal, toate acestea în termen de 48 de ore de la descoperire.
14. Ce se întâmplă cu proprietatea intelectuală a Companiei și a Terapeutului?
14.1. Compania este executorul exclusiv și nerestricționat al tuturor drepturilor de proprietate și, în cea mai mare măsură permisă de lege, al drepturilor de personalitate asupra Platformei ca lucrare cu drepturi de autor în sensul Legii nr. 121/2000 Coll., Legea privind drepturile de autor, cu modificările ulterioare (Legea privind drepturile de autor).
14.2. Prin executarea Contractului, Compania acordă Terapeutului un drept limitat de utilizare a Platformei în limita funcționalităților puse la dispoziția Terapeutului în cadrul contului (denumită „Licența”). Licența în temeiul prezentului Contract este neexclusivă.
14.3. Licența este acordată pentru perioada de valabilitate a Contractului. Licența nu este limitată din punct de vedere teritorial. În temeiul Licenței, Terapeutul nu este autorizat să acorde o parte din drepturile care constituie Licența (să acorde o sublicență) unei terțe părți sau să cedeze Licența unei terțe părți fără acordul Companiei. Taxa de acordare a Licenței face parte din Taxă.
14.4. Toate drepturile Companiei (atât cele de proprietate, cât și cele personale, acolo unde legea permite) asupra Platformei rămân în posesia Companiei. 14.5. Terapeutul acordă prin prezenta Companiei o licență neexclusivă pentru a utiliza fără restricții lucrările, și anume, în special numele, logo-urile, sloganurile, grafica și fotografiile care fac parte din conținutul publicat de terapeut pe Platformă. Această autorizație se acordă fără o limitare în ceea ce privește teritoriul și timpul și în mod gratuit.
14.6. Părțile pot menționa cealaltă parte ca referință pe site-urile lor web. În cazul în care își transmit reciproc logo-uri sau alte lucrări în acest scop, acestea au dreptul de a le utiliza în scopul de a le atașa la referință, în conformitate cu instrucțiunile părții respective sau în conformitate cu utilizarea lor obișnuită pentru a îndeplini scopul referinței. Terapeutul nu are voie să preia sau să publice referințele obținute de la Clienți fără acordul Societății.
14.7 Compania informează Terapeutul că datele și conținutul publicat pe Platformă pe durata Contractului nu sunt stocate de către Companie după încheierea Contractului.
15. Cine și ce responsabilitate poartă?
15.1. Societatea nu își asumă nicio responsabilitate pentru furnizarea corespunzătoare a serviciilor de ședințe și consultanță către client. Terapeutul este în întregime responsabil pentru orice prejudiciu cauzat de orice sfat sau informație furnizată în timpul Sesiunilor și serviciilor de Consultații sau ca urmare a furnizării.
15.2. Compania nu va fi responsabilă pentru niciun prejudiciu cauzat de utilizarea abuzivă a Platformei, a Contului sau a Profilului Terapeutului, indiferent de motiv (inclusiv, dar fără a se limita la forță majoră, acțiuni ale unei terțe părți sau ale Terapeutului, întreruperi de energie sau de conectivitate). Compania nu poate fi trasă la răspundere pentru niciun prejudiciu (inclusiv profituri pierdute) care rezultă din utilizarea Platformei, a Contului sau a Profilului Terapeutului sau din orice limitare sau întrerupere a disponibilității acestora, și nici nu va fi responsabilă pentru orice întrerupere a furnizării Serviciilor dacă aceasta este cauzată de terți sau de forță majoră (de exemplu, un atac cibernetic, o întrerupere prelungită a energiei electrice sau a telecomunicațiilor, servicii necorespunzătoare din partea companiilor de servicii) sau de către Terapeut (de exemplu, manipularea necorespunzătoare a Platformei, a Contului sau a Profilului Terapeutului, neasigurarea conectivității la internet, defecțiuni ale echipamentului, defecțiuni ale hardware-ului, caracteristici și tehnologii ale terților etc. ) sau din cauza încetării funcționării Platformei, a Contului sau a Profilului Terapeutului. Pentru aceste cazuri, Terapeutul renunță la dreptul la daune-interese.
15.3. Pe de altă parte, Compania este răspunzătoare față de Terapeut pentru daunele cauzate de o încălcare gravă sau intenționată a Contractului, însă numai până la valoarea Onorariului deja primit pentru Serviciile furnizate. Profitul nerealizat nu este compensat în niciunul din cazuri.
15.4. Terapeutul este responsabil pentru furnizarea Sesiunilor și, dacă nu este în măsură să furnizeze Clientului Consultația în mod corespunzător și la Data Sesiunii convenită, Terapeutul va fi considerat responsabil pentru consecințele acesteia. Operatorul recomandă Terapeușilor să achiziționeze asigurare de malpraxis.
16. Mecanisme de notificare și acțiune
16.1 Dacă Terapeutul consideră că anumit conținut publicat pe Platformă este ilegal, acesta poate raporta aceasta prin e-mail. Este posibil să se utilizeze formularul atașat Termenilor și Condițiilor ca Anexa 4. Odată ce Compania primește o astfel de raportare, aceasta confirmă primirea raportului Terapeutului printr-un e-mail. Compania, de asemenea, fără întârziere nejustificată, notifică Terapeutul cu privire la decizia sa în ceea ce privește informațiile la care se referă notificarea și furnizează Terapeutului informații cu privire la posibilitățile de opunere a unei astfel de decizii.
16.2 Dacă Terapeutul omit sau nu includ unele dintre informațiile necesare conform formularului (Anexa 4), acesta ia în considerare faptul că notificarea sa poate să nu fie procesată din cauza lipsei de informații necesare din partea Companiei.
16.3 Compania va procesa toate notificările care includ informațiile necesare într-un mod oportun, diligent, non-arbitrar și obiectiv. Compania nu utilizează niciun mijloc automatizat și de luare a deciziilor pentru un astfel de proces.
17. Dispoziții finale
17.1.Terapeutul recunoaște că Societatea prelucrează datele sale cu caracter personal în scopul furnizării Serviciilor în conformitate cu legislația privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal, în special, dar nu exclusiv, Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) (GDPR), Legea nr. 110/2019 Coll, privind prelucrarea datelor cu caracter personal, astfel cum a fost modificată, precum și orice interpretare judiciară sau administrativă a legislației privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal, orice orientări, coduri de conduită sau mecanisme de certificare aprobate emise de către Autoritatea de protecțiea Datelor. Detaliile privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale Terapeuților sunt prezentate în Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal publicată pe Platformă.
17.2. Dacă Terapeutul are nevoie de acces la datele furnizate de aceștia sau de către Clienți către Companie, acesta poate solicita Companiei să împărtășească aceste informații cu ei. Dacă Compania nu este împiedicată de niciun obstacol legal sau contractual, aceasta va divulga aceste informații Terapeutului.
17.3 Compania poate modifica unilateral acești Termeni și Condiții prin transmiterea către Terapeut a unui preaviz de cel puțin 15 zile prin e-mail cu privire la modificări. În cazul în care Terapeutul nu este de acord cu modificarea, Terapeutul va notifica Compania prin e-mail și va avea dreptul de a rezilia Contractul de la data modificării Termenilor și Condițiilor. În cazul în care Terapeutul nu își exprimă dezacordul, se va considera că Terapeutul a fost de acord cu modificarea Termenilor și Condițiilor.
17.4. Orice litigii legate de Servicii sau de Contract vor fi soluționate exclusiv în conformitate cu legislația cehă și vor fi soluționate de instanțele judecătorești de la locul și jurisdicția din Republica Cehă, conform sediului social al Societății.
17.5. În cazul în care orice prevedere a Termenilor și Condițiilor este declarată nulă sau ineficientă, celelalte prevederi ale Contractului și ale Termenilor și Condițiilor vor continua să fie valabile și eficiente, cu condiția ca acestea să poată fi separate. Dispoziția nulă sau ineficace din Termeni și condiții va fi înlocuită cu o dispoziție al cărei sens este cât mai apropiat de cel al dispoziției nule sau ineficace.
17.6. Societatea poate cesiona drepturile și obligațiile care decurg din Contract unei terțe părți, cu care Terapeutul este de acord.
17.7. Schimburile de e-mail sau alte mesaje electronice vor fi considerate ca reprezentând o formă scrisă, cu excepția cazului în care se convine altfel în acești Termeni și Condiții sau în Contract.
17.8. Pentru evitarea oricărui dubiu, părțile recunosc în mod expres că sunt antreprenori, executând contractul în cadrul activității lor.
17.9. Părțile își asumă prin prezenta riscul de schimbare a circumstanțelor în sensul articolului 1765 alineatul (2) din Codul civil.
17.10. Părțile exclud aplicarea dispozițiilor secțiunii 557 din Codul civil, care înseamnă că sensul unui cuvânt sau al unui termen nu se aplică în detrimentul primei persoane care l-a folosit.
România, datat 17.02.2024
TIPURI DE CONSULTĂRI
Ședință Individuală A (50 de minute)
Ședință Individuală B (50 de minute)
Ședință Individuală C (50 de minute)
Ședință Cuplu (90 de minute)
LISTA DE PREȚURI PENTRU CONSULTANȚĂ
Ședință Individuală A (50 min) | |
---|---|
Prețul Clientului | 199 RON |
Comisionul după prima ședință finalizată | 80 RON |
Comision după a doua ședință finalizată | 100 RON |
Comision după a treia ședință finalizată | 109 RON |
Comision după a patra ședință finalizată | 119 RON |
Comision după a cincea ședință finalizată | 129 RON |
Comision după a șasea ședință finalizată | 139 RON |
Ședință Individuală B (50 min) | |
---|---|
Prețul Clientului | 159 RON |
Comisionul după prima ședință finalizată | 64 RON |
Comision după a doua ședință finalizată | 80 RON |
Comision după a treia ședință finalizată | 87 RON |
Comision după a patra ședință finalizată | 95 RON |
Comision după a cincea ședință finalizată | 103 RON |
Comision după a șasea ședință finalizată | 111 RON |
Ședință Individuală C (50 min) | |
---|---|
Prețul Clientului | 249 RON |
Comisionul după prima ședință finalizată | 100 RON |
Comision după a doua ședință finalizată | 125 RON |
Comision după a treia ședință finalizată | 137 RON |
Comision după a patra ședință finalizată | 149 RON |
Comision după a cincea ședință finalizată | 162 RON |
Comision după a șasea ședință finalizată | 174 RON |
Ședință de Cuplu (90 min) | |
---|---|
Prețul Clientului | 250 RON |
Comisionul după prima ședință finalizată | 100 RON |
Comision după a doua ședință finalizată | 125 RON |
Comision după a treia ședință finalizată | 137 RON |
Comision după a patra ședință finalizată | 149 RON |
Comision după a cincea ședință finalizată | 162 RON |
Comision după a șasea ședință finalizată | 174 RON |
FORMULAR DE NOTIFICARE ȘI ACȚIUNE
Trimis de (nume și prenume):
Detalii de contact (e-mail):
Explicație de ce considerați conținutul a fi ilegal:
Identificarea clară și descrierea conținutului pe care îl considerați ilegal (adresa URL și, dacă este necesar, informații suplimentare care permit identificarea conținutului ilegal):
Prin trimiterea acestui raport, confirmați că aveți o credință de bună-credință că informațiile și acuzațiile conținute în acesta sunt exacte și complete.
Dacă starea ta emoțională este o amenințare la adresa ta sau a celor din jurul tău, te rugăm să suni la 112.
Terapeuții noștri sau Hedepy s.r.o. nu sunt responsabili pentru starea ta de sănătate.