Cum funcționează garanția de returnare a sumei achitate?

Cum funcționează garanția de returnare a sumei achitate?


Distribuie articolul

Nu ai avut parte de o primă ședință satisfăcătoare și nu ai fost mulțumit/ă de desfășurarea acesteia? Acest lucru se poate întâmpla. Pentru a-ți ușura căutarea terapeutului potrivit, îți vom rambursa suma achitată pentru prima ședință.

Cum se procedează?

  • Contactează serviciul de relații cu clienții la +40 748 946 012 sau suport@hedepy.ro
  • Îți vom rambursa banii sub formă de credit sau îi vom trimite înapoi în contul pe care l-ai folosit pentru a efectua plata.

Te rugăm să reții că:

  • Rambursarea se poate face doar pentru prima ta ședință pe platforma Hedepy
  • Trebuie să trimiți cererea ta în termen de 7 zile de la ședință
  • Această garanție nu se aplică la ședințele următoare, chiar dacă alegi alt psihoterapeut
  • Prezența ta la ședință este, de asemenea, o condiție pentru efectuarea rambursării

Ai vrea să încerci alt terapeut? Pe baza unui test de 5 minute, îți vom recomanda cei mai potriviți trei terapeuți pentru tine.

Dacă ai completat deja testul și nu ești mulțumit/ă de alegerea făcută, te ajutăm cu drag să găsești terapeutul potrivit. Din contul tău, fă click pe Suport clienți din panoul din stânga, apoi click pe pictograma de chat din colțul din dreapta jos, unde un membru al echipei noastre va fi imediat alături de tine.

Te gândești să încerci terapia?

Merită cu siguranță o încercare

Dacă starea ta emoțională este o amenințare la adresa ta sau a celor din jurul tău, te rugăm să suni la 112.
Terapeuții noștri sau Hedepy s.r.o. nu sunt responsabili pentru starea ta de sănătate.

VisaMastercardGoogle PayApple Pay
salsol